Tuesday, August 31, 2010

最佳老友


哎…
明天我不能送機…
原來我們認識已經接近10年了,如果從4年級我們變好朋友開始算起..
這10年好像很多和你的回憶勒..
以前小學時坐你旁邊每次欺負你..還有放學留校,ice and water..
在你媽媽美容院一起玩kam yum toi..
還有那個珍珠奶茶(deng!!現在起價到1杯5塊= =)
還有你家后巷的小狗小貓..
我還記得初三的時候,我們去popular買書,sibeh重,sibeh累,全身痛幾天..
你就是醬濫好人的啦….哈哈..
還有一起煲電話粥..msn講心事..我一直都覺得你很堅強..^_^
還有那時候spm uec我們每次一起去mcdonald讀書的時候,你教我物理和高數,真的很謝謝你叻!
以前我說過要和你一起去念獸醫..結果我的成績..哎= =
你就好啦,可以出國讀書..我在imu..在kl..sien..
臺灣好像很好玩,好像風景很美..
你會喜歡的啦!雖然沒有非洲草原,沒有獅子老虎..
但是通街都是狗..你不會看到“No dogs allowed”的東西..
臺灣很多美女,不要kao lui kao到不讀書..加油,努力,堅強,我知道你會的。
明年我很可能會去臺灣玩,大概5/6月將..到時去找你..
你每次講不要回來這個充滿馬人的地方,不過,你不要忘記我們,我們這群朋友..
就算以後你成爲臺灣公民了,也要經常回來出來喝茶阿!
你今天一定很down咯??
“aiyu..不要傷心!!”= =學你講話。
繁體字會不會看到很煩??
你要學了!哈哈..
加油拉,我會想念你的,老友!

4 comments:

Unknown said...

nice nice
aiyuu
all so faz post out le =.=
hahaha

JH gogogo !!!

ben said...

aiyu
cut me out frm the previous photo and paste me in leh XD = =

he is really a faithful friend and one who has full of 默契 with me...

what we can say is goodbye lo...

4everskyline said...

yozer ask me do that thing i oso din do... >.< coz no mood mar...

can leave malaysia to other country study,is rly a good thing...
junhui so geng,sure mou man tai la...
but at the end,will come back or not leh?
Taiwan wor... maybe study jor go other country tim...
but oso good la,malaysia sucks...maybe few years later we all go to the same country leh?? ^^
take care wor..bye~~

JunHui said...

now oni come see this post eh,
i scare b4 going see le will cry..
i rili miss malaysia alot,
i mean those chonghwa new frens that i make,
thier speaking very diff 1,
art stream gua....
1st 2 days i arrived quite sad de lo,
keep wana cry but tat time 10++ ppl 1 room,
paiseh de neh..
now i like taiwan 1 thing oni,
dogs everywhere!!
weather and sun jiu nt le,
now damn hot no aircond,
and the sun very early come up and go down,
5smth jiu bright le T.T
then i everyday oso 6smth wake up
-.-
dun worry la,
i will go back find u all de!