Sunday, March 8, 2009

我在我的班读了两个月,可是我觉得我无法融入他们,我还没认识几个新朋友。
很可悲吧,年轻人嘛应该很容易打成一片的嘛,怎么我会这样??
很无奈啊,很想认识多点人,很多时候我只是粘着洵睿,不过还好有她咯,如果没有她,我真的很难想象我在这班要如何度过。
我不懂做么我觉得自己好像不会讲话了,没有以往那样容易认识人,应该是说lan suk人吧。
我都不懂可以怎样和别人开始一个话题,我觉得我讲话很没有point很无聊,就干脆不要和别人说话,我是指和不熟的同学..
我不想就这样过我的高三叻,我要认识多多人啊。
我很想念去年的班有茵茵莹盈双双美娴文骏能详。我要聊天随便就可以很开心的聊起来,很 爆笑,channel很对。可我们很久没有好好聊天了..

感觉上大家最近都很不开心,雪儿和佳莹,压力很大,其实我也是,我觉得很难,偷个懒就觉得有罪恶感。今天我睡了几个小时,看戏几个小时,上网几个小时,吃火锅几个小时。哎呀我本来打算今天做完物理练习的拉。
我很想敷mask拉,可还剩下一片罢了,下星期要买多多个,每星期敷一次,女生啊,要趁早保养啊,再忙都要抽时间保养疼自己。这样才可以钓到金龟啊。hor?雪儿。

高三拉好像很闷酱,很少很high的时候,上课很少笑,都很认真的听课。很多老师都很惹,说话很像100支针要刺死学生。尤其是物理老师,真的很鸟。

我的狗狗很可爱,每天都做出很可爱的举动,弄到我笑死。

对了,我很想pak tuo,我要 leng zai+gentlemen+rich+tall+humour+love me 99 的 bf!XD

I MISS 5SREN BADLY =(

16 comments:

♥ 淑艳 said...

hmms..
when dey talking,
g0 j0in dem als0.. :)
when feeling sianz,
g0 find dem keng keng gai..
same class marhs..
n0t c0unted as lan suk..

wait ur 2010 bdae,
ii buy mask f0r y0u.. l0ls


wh0 y0u menti0n ab0ut the bf o_O

conie said...

my class dun have any like a gang talking der, if not i can join them gebo. but dun have leh!
wow wow, mask ah, but once use it den throw away, bday present should be can keep long long de mah.hehe
the bf ah? my future bf lohXD
duno who lah, just say shuang XD

AJunnie said...

XD MY CLASS ALSO E
very boring lor

said...

lu fatt not bad...
think about him..XD

lvndr said...

lol conie see me pakto jor she also want pakto.

=)

Cheryl Leong said...

aloofa wants jying oni laa..
wah..ur BF so many tiao2 jian4..
gt tension leh...
my golden turtle is my mum's boss' son...sumore lengzai...wah...and then gt so many properties...
i wan him liao...haha....

anor...my class oso boring...miss last year so much too..same same laa..
i gt jying,lilin,lying,ahsoon,korea,shuyan,xiuhui,daigau...walao...
hu else?? - -
so miss la

ur snoopy ah??haiz
noisy la

睿睿 said...

haha
顺其自然啦~
合唱比赛和stomp应该能有帮助啦
不要给自己酱大压力
虽然讲统考很重要, 可是你也不想自己的高三过得天天想着书那么坐立不安吧
自己去平衡下咯~
酱的男朋友是人都想啦~
吸引力法则~努力想吧~哈哈~

4everskyline said...

"我的狗狗很可爱,每天都做出很可爱的举动,弄到我笑死"
我个人觉得你的狗的黑眼圈太深了,还是我的比较可爱... =]

qqfoo said...

LOl...
u sure will find your 'him' geh ..
senior 3 is like dat de lar. .
人际关系...量力而为咯...还有半年..慢慢来啦...其实我也要告诉我自己拉...

加油拉张可怡!

Sharon Wong said...

hey, take k k?
jus try to hang out wif everyone of them...
TRY TRY TRY ^^
enjoy yor last year ^^
gambateh
all de best

Anonymous said...

Hmm..tis doesn't look like u wor..just be yourself..and don't give urself too much stress, too much of it will reverse the effect! I miss u badly too! Anyway, take care.

XOXO
YanYen

conie said...

wow!吓到我,酱多人留言。
谢谢关心啊...=)

Ying said...

wa.. lufatt la.. haha

笨蛋小福 said...

加油啊connie,找出生活的乐趣。:)

Janice said...

haha, aiyah..=)
no worries lar, nw jz abit tension mar.. form6. LOL
*hugs* if u go mix wif dem dey wil understand u lar. haha
seiyeh. b ur bf oso hard lar, nt leng zai nid go do plastic first, not gentleman nid attend gentleman class. haha, u man man find lar, i go college bring u back one if i can find.
hahahahahah!!

conie said...

Jun> so cham e.but my class seems better ady.
瓜>lu fatt? He is jia ying's de 暧昧对象, I cant betray jia ying de.
lvndr>yala,most hang fuk is u la.haha
xuer>go kao him la,be his small wife.
my snoopy very cute de lo,noisy oni cute mah haha.ask xun rui la, she sure say very cute!
rui> the choir really works leh. more time to communicate with classmates.
dai b>my dog special with his dark circle.
qi qian> u too, wish u all the best=)
min xuan> ok, i will TRY TRY TRY!
add oil to u too!!
yan yen> oh dear, I'm more quiet compare with last year although still talkative.^^
jia ying> Oi..whr got friend ask friend to betray them de..
jackie>oh~yea i'm enjoy!!
janice>really anot? haha.